استفاده از قدرت بازاریابی | سری اول
نوشته شده توسط : worldmarketing

بسیاری از سازمان ها و صنایع به نوعی یا شکل درگیر تلاش های بازاریابی هستند. به عنوان مثال ، یک شرکت پوشاک ممکن است بخواهد یک کمپین تبلیغاتی جدید را راه اندازی کند ، یک شرکت مشاور ممکن است نیاز به تحقیق در مورد انگیزه خریداران برای خرید یک کالای خاص داشته باشد یا یک سازمان خیریه ممکن است برای ارتقاء آگاهی برای یک دلیل خاص ، به شخصی نیاز داشته باشد تا تبلیغات خود را برپا کند. همه این نیازهای بازاریابی توسط کسانی که در مشاغل مختلف بازاریابی فعالیت می کنند می توانند برآورده شوند. درباره آن شغلهای بازاریابی و مسیرهای آموزشی برای رسیدن به آنجا بیشتر بیاموزید.


قدم های برای استفاده از یک سطح بازاریابی و حرفه ای
غواصی به یک حرفه بازاریابی می تواند از اوایل دبیرستان شروع شود. در اینجا باید از سفر آموزشی و حرفه ای انتظار داشت.

دبیرستان 1 کامپلیت
اکثر مشاغل بازاریابی به مدرک لیسانس نیاز دارند و برخی از آنها نیاز به مدرک تحصیلات تکمیلی دارند. مهم نیست که در نهایت کدام مدرک به دست می آید ، همه با گرفتن مدرک دیپلم دبیرستان شروع می شود. در حالی که اکثر دوره های دبیرستان ارتباط مستقیمی با بازاریابی ندارند ، انجام خوب در کلاس هایی مانند انگلیسی و ریاضی مهم است. علاوه بر این ، اگر باشگاه یا سازمانی در مدرسه شما وجود دارد که تجارت یا ارتباطات را ارتقا می بخشد ، باید با مشارکت در آنها انگشت خود را به استخر بازاریابی آغشته کنید. رهبری دانش آموزان همچنین می تواند دانش آموزان دبیرستانی را در مورد بازاریابی و تبلیغات بگذارد.

2OBTAIN یک درجه یک BAHELOR
مدرک لیسانس برای بسیاری از حرفه های بازاریابی حداقل استاندارد است. درجه بازاریابی معمولاً چهار سال طول می کشد و معمولاً در اکثر کالج ها و دانشگاه ها به عنوان اصلی اصلی شناخته می شود. بازاریابی معمولاً جزئی از مطالعات تجاری است ، بنابراین اگرچه برخی از درجه های بازاریابی ممکن است در بازاریابی باشد ، برخی دیگر ممکن است با تأکید بازاریابی در تجارت باشند.
یک فضای بازاریابی را تکمیل کنید
کارآموزی گامی مهم در جهت یافتن شغل تحصیلات تکمیلی است. کارآموزی نه تنها تجربه ای ارزشمند و واقعی را در دنیای واقعی به ارمغان می آورد ، بلکه به کارآموزان کمک می کند تا پای خود را در مقابل کارفرمایان آینده نگر بگذرانند و ارتباطات حرفه ای برقرار کنند - که شبکه سازی می تواند بعداً در حرفه خود مفید واقع شود. دوره کارآموزی ممکن است در طول تابستان از برنامه لیسانس باشد اما ممکن است تحصیلات تکمیلی نیز باشد.

تجربه کار 4GAIN
اولین کار در سطح ورود به سطح تجربه ای را ارائه می دهد که با هیچ دوره کارآموزی مطابقت ندارد. اگر یک متخصص بازاریابی آرزوهایی برای مدرک تحصیلات تکمیلی یا موقعیتهای پیشرفته بازاریابی با مسئولیت پذیری بیشتر داشته باشد ، کسب تجربه بسیار مهم خواهد بود. مشاغل بازاریابی در سطح ورودی ممکن است شامل تحلیلگر بازاریابی ، همکار بازاریابی ، دستیار بازاریابی یا متخصص بازاریابی باشد. افراد در این مشاغل ممکن است به جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های بازاریابی و انجام کارهای اداری دیگر در صورت لزوم کمک کنند ، همگی ضمن کسب تجربه ای ارزشمند در بازاریابی.

5 در صورت نیاز به یک درجه درجه بندی کنید
بسته به اهداف شغلی و جاه طلبی کلی ، ممکن است مدرک تحصیلات تکمیلی لازم باشد. این امر به ویژه در مورد افرادی که در رده های مدیریتی و رهبری سطح بالایی هستند ، مانند افسران ارشد بازاریابی یا معاون رئیس جمهور فروش ، صادق است. در حالی که فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد بازاریابی وجود دارد ، یک مدرک تحصیلات تکمیلی مانند کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (MBA) توصیه می شود که به بالای نردبان برسید. سایر مدارک بازاریابی فارغ التحصیلان بیشتر روی جنبه خاصی از بازاریابی مانند بازاریابی دیجیتال و مدیریت بازاریابی متمرکز هستند. برای سایر مشاغل ، مانند پژوهشگر یا استاد ، می توان دکتری توصیه کرد.

آماده سازی برای مشاغل بازاریابی با مراحل بازاریابی
برای کسانی که می خواهند در زمینه بازاریابی شغلی ایجاد کنند ، مسیرهای مختلفی وجود دارد. خارج از مدرک لیسانس ، هر مدرک بازاریابی معمولاً برای یک هدف خاص از هدف اختصاص می یابد. نمودار زیر مروری بر هر احتمال دارد ، و اینکه چرا دانش آموزان ممکن است مسیری را بر فراز دیگری انتخاب کنند.


سطح بازاريابي
بسته به حرفه ، یک بازاریاب مشتاق می تواند از گواهینامه تا دکتری هر چیزی را جستجو کند - و در بیشتر موارد ، این برنامه ها نه تنها در مدارس آجر و ملات ، بلکه آنلاین نیز می توانند پیدا کنند. در اینجا مجموعه ای از آنچه انتظار می رود از هر سطح وجود دارد ، آورده شده است.

گواهی در بازاریابی
گواهینامه های بازاریابی را می توان در هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد یافت. هدف از این برنامه های گواهینامه ارائه آموزش های متناسب در یک برنامه جمع و جور است که معمولاً بیشتر از چند ماه طول نمی کشد. بسته به مدرسه ، اعتبارهای به دست آمده در یک برنامه گواهینامه بعداً می تواند تا حدودی اعمال شود.

بسته به انتخاب فردی دانشجو و منطقه تخصصی تحت پوشش گواهی ، دوره های تحصیلی بسیار متفاوت خواهد بود. با این حال ، برخی از کلاس های نمونه ای که دانش آموز می تواند در یک برنامه گواهی نامه پیدا کند شامل موارد زیر است:





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: